100の素晴らしいこと

インドNGO滞在期間中100日に合わせて,生活の中で気づいたことを書いていきます。

1 00 awesome things

日常的非日常

#5 To experience unusual life

 

In these days, I have experienced unusual life.

Living in India is totally different from that one in Japan.

Even while I am going to workplace, I can find something wired.

It was first time to see wild boars.

To undergo new things makes me alive haha

AWESOME

 

停電が多発してて、なかなか定時更新できない今日この頃です。

 

みなさん、インドの路上には牛や犬など野生動物がいることは有名ですよね?

さて、今回遭遇しましたのはこちら!

 

イノシシ (英語で boar というそうです)さん。

田舎にいるというわけでもなく、職場のある建物の目の前で水浴び中でした。

 

奥の黒い方をみると、

もののけ姫のおっこと主の周りにいた人間達を思い出します。。。

日本ではなかなか得ることのできない経験ですね。

今日も1日楽しんでいきましょう^^

 

 

f:id:Koubel:20160525033609j:plain

 

P.S. 猫は見ないですね。