100の素晴らしいこと

インドNGO滞在期間中100日に合わせて,生活の中で気づいたことを書いていきます。

1 00 awesome things

日常的非日常

#40 Happy Birthday

Today is my friend's birthday so..

We bought birthday cake which named "Black Forest" hahaha

It looked delicious actually, but I think for Japanese people, it was soooooo sweet lol

 

We celebrated another guy as well who was not celebrated on his last birthday haha

 

f:id:Koubel:20160704230119j:plain

 

He became 22 years old same grade with me!

Happy Birthday!!

f:id:Koubel:20160704230123j:plain

 

AWESOME

 

今日は友人の誕生日でしたので、シェアハウスメンバーでお祝いしました^^

 

海外で友人の誕生日をお祝いするのは実は2回目で(前回はNY..ああ懐かしい)、

ケーキの味や見た目をすごく期待していました!

アメリカで食べたケーキはもう、、それはそれは。緑で笑

 

今回僕たちが購入したケーキの名前は

"Dark Forest Cake"(暗闇の森

という厨二病にはたまならい響きですね!笑

 

まぁ、お味の方は、、ん、ん、意外と、、うん。

 

日本のケーキが非常に恋しくなりましたw

 

おめでとうございましたー👏^^