100の素晴らしいこと

インドNGO滞在期間中100日に合わせて,生活の中で気づいたことを書いていきます。

1 00 awesome things

日常的非日常

#41 SMILE at SOMEONE

Last trip to Varanasi, me and my friends were walking along with Ganga river durinig my free time.

 

At that time, I took a wonderful video so I will share it everyone.

youtu.be

 

We helped them who lived there with moving the boat.

After we accomplished , they gave us an innocent smile!

That was a wonderful moment.

 

 

AWESOME

 

 

動画整理をしていたら発見したのでシェア!特に後半!

なんだかみてて癒されますよねー。

子供っていい。ちっこいし、かわいいし、わがままだし。笑

 

以前尊敬する方に

10 年後を見て動きなさい 

 

とお言葉を頂いて、なかなかイメージできないときは子供の姿を考えています。

 

その 10 年後の世界で僕は何かを与える立場に回り、

その子供たちは受け継ぐ立場に回ります。

 

受け継ぎたいと思えるような世界にしたい。

まだまだ主役は僕たちですから。

 

ではでは週も折り返し!頑張りましょう!