100の素晴らしいこと

インドNGO滞在期間中100日に合わせて,生活の中で気づいたことを書いていきます。

1 00 awesome things

日常的非日常

#49 Mutton Meat

It was my first time to eat mutton meat at Cyber Hub.

 

If you have still fixed image about India such as it is not develoved country,

you need to rethink about it.

 

This is the India, as you see it looks like Japan right?

 

f:id:Koubel:20160714234402j:plain

 

This is what I ate there, Mutton Barger.

 

f:id:Koubel:20160714234345j:plain

 

To be honest , It was really tasty but I could not feel the taste of mutton.

Maybe I don't have keen tasty sense haha

 

f:id:Koubel:20160714234259j:plain

 

I like the atmosphere, we could see customer's review.

That's nice system I think.

 

Btw, one of my friend finally came back hahaha

My coffee day will start again lol  I can become chain customer.

 

AWESOME

 

 

Wendy's で羊肉バーガーを食べてきました!

羊肉を食べるのは初めてで、すこしドキドキしたのですが、

 

僕の舌はひつじさんを認識できませんでした笑

 

そんなものなのかな。

 

インドは雨季に入り、とても涼しくなりました!

ただ、雨がたくさん降るので道路が冠水なんて

こっちでカレー毎日食べるくらい当たり前です。

(ん?って思った方はもう一度声に出して音読しましょう)

 

明日はまたまたインドの学校にお邪魔してきます!